Vakantie Groot Stokkert

Krijgt u ook voorjaarskriebels ….. en denkt u aan het plannen van vakantie?  Hoewel wij merken dat mensen vaker individueel dan met een groep op vakantie gaan, horen wij ook dat veel verenigingen hun leden/achterban graag interessante producten en diensten aanbieden.  Daarom informeren wij u graag over  een – op maat te maken – vakantiearrangement voor groepen op de prachtige Veluwe in de buurt van Hanzestad Zwolle. Desgewenst gaan wij ook  graag met u in gesprek over een aanbieding voor uw leden die individueel willen boeken.

Wij hebben jarenlange ervaring met het organiseren van zorgeloze vakantieweken zonder drempels en met de benodigde zorg. Voor gasten met een beperkt inkomen die veel zorg nodig hebben, is er een vakantiekortingsregeling. Het in de prachtige natuur gelegen 4-sterrenverblijf ECR Groot Stokkert in Wapenveld heeft aangepaste bungalows, hotelkamers en appartementen en beschikt over vele toegankelijke faciliteiten. Uniek is het rolstoeltoegankelijke binnenzwembad waar de watertemperatuur 32°C is.

Groepsvakantie

Bij ons kunt u uw groepsvakantie uitbreiden met extra programmaonderdelen voor uw leden. Wij doen in de bijlage enkele suggesties voor activiteiten en uitstapjes, waar uw leden – soms gratis en soms tegen betaling - gebruik van kunnen maken.

-       Reisdata en programmaonderdelen zijn vooraf in overleg nader te bepalen.

-       Stelt u prijs op inzet van extra vrijwilligers tijdens uw vakantie bij ons?

-       Wilt u graag dat wij de boekingen en facturering voor u verzorgen?

Bij ons is veel mogelijk als we weten wat uw wensen zijn.

Arrangementsprijs

-       Hoogseizoen € 475 p.p. voor een week op basis van volpension.

-       Voor- en naseizoen € 450 p.p. voor een week op basis van volpension.

Uiteraard bestaat een midweek of weekend ook tot de mogelijkheden.

Is uw interesse gewekt in een groepsvakantie? Of wilt u met ons in gesprek over een aantrekkelijke aanbieding voor leden die individueel willen boeken?

Neem dan contact op met mevrouw Grolleman of mevrouw Koetzier van ECR Groot Stokkert  via T (088) 328 00 50.

Om te bespreken hoe wij uw wensen en onze mogelijkheden kunnen combineren tot een aantrekkelijk en betaalbaar arrangement voor uw leden.